Skak:Tidsplan
Fra DAMNWiki
Spring til navigationSpring til søgning
Planen
Per dag
Mandag d. 4/6
- Andreas: Åbninger
- Michael: Vis hint, nyt spil og 50-ryks regel i GUI
- David: 50-ryks regel i spilmotor samt opbygning af rapport skabelon
- Boss: Genetisk programmering i AI, har fået job hos svensken...
Tirsdag d. 5/6
- Kanotur og tankel (= tante+onkel men uden hverken tante eller onkel) tur
Onsdag d. 6/6
- Michael: Nyt spil GUI
- Andreas: Åbninger
- Boss: AI optimering (det skal virke, Boss, selvom genetisk programmering lyder smart... så skal det virke :-P)
- David: Skriver videre på design og kravspecifikation - for spilmotoren
Torsdag d. 7/6
- Halvvejs færdig med implementering af åbninger
- Yderligere optimeringer stoppes
- Implementering af GUI'en slut
- Lækkerhed i GUI'en
- Rapportskrivning - begynde på implementering og test
Fredag d. 8/6
- Implementering af åbninger er færdig eller næsten færdig
- Optimeringer er færdigafprøvede eller meget tæt på afslutning
- GUI'en er lækker
- Design og kravspecifikation defineres og skrives endeligt færdig
- Fredagsøl med skakspil og funktionel tests. Se længere nede på siden.
Weekenden
Druk, vold, sex og store biler eller muligvis skrive lidt på rapport. Det aftales fredag.
Mandag d. 11/6
- Andreas og Boss: AI rapportskrivning (implementering)
- Michael: GUI rapportskrivning (implementering)
- David: Spilmotor rapportskrivning (implementering)
Tirsdag d. 12/6
- Andreas og Boss: AI rapportskrivning (test og optimering)
- Michael: GUI rapportskrivning (test og optimering)
- David: Spilmotor rapportskrivning (test og optimering)
Onsdag d. 13/6
- Andreas og Boss: AI rapportskrivning (implementering, test, optimering og diskussion)
- Michael (møder kl. 12): GUI rapportskrivning (implementering, test, optimering og diskussion)
- David: Spilmotor rapportskrivning (implementering, test, optimering og diskussion)
Torsdag d. 14/6
- Andreas og Boss: AI rapportskrivning (Konklusion)
- Michael: GUI rapportskrivning (Konklusion)
- David: Spilmotor rapportskrivning (Konklusion)
Fredag d. 15/6
- DAMN: Gennemlæsning, gennemarbejdning, gennemgående gedigene godterier
Weekenden
Fri... eller PANIK!
Mandag d. 18/6
Aflevering
Fredagsøl og test arrangement
Alle deltagere i DAMN tager et spil mod computeren. Taber man, skal man give øl til DAMN, vinder man, er man lidt sejere end computeren. Dette kan gentages indtil flere gange. Finder man fejl i programmet, SKRIVER MAN DET NED (øl giver jo hukommelsestab, ik' Andreas?) og giver muligvis en lammer til den ansvarlige person.
Manglende implementering
- 50-ryks regel ()
- Åbninger ()
- GUI - spilindstillinger, vis hint ()
- Test
Rapport
- Tilpasse kravspecifikation
- Udvide og uddybe design og implementering
- Skrive om test
- Indledning og konklusion